24 februari 2014

Campagne in Harmelen

Afgelopen zaterdag was de SGP op campagne in Harmelen. #naardeKern nemen we heel letterlijk, en op de kerkstraat stonden we met onze kraam en oranje driehoek. Opvallend was dat veel mensen aangeven dat het echt goed toeven is in Harmelen. De herinrichting van de dorpsstraat is iets waar men graag bij betrokken wil worden, Cor van Tuijl neemt dit zeker mee in de plannen. Ondernemers geven wel aan zich zorgen te maken over de zondagopenstelling, het is voor hen echt niet haalbaar om elke zondag open te gaan! Er waren zelfs mensen uit Leidsche Rijn die juist in Harmelen komen winkelen omdat men erg te spreken is over bereikbaarheid en de kwaliteit van de winkels. Een mooi compliment voor de winkeliers.

Tot slot kregen we veel complimenten over onze verkiezingsfolder, en het spel waar onze speerpunten verwerkt zijn. Diverse mensen kwamen de bijbehorende pionnen halen, er waren zelfs al mensen die het spel gespeeld hadden (met batterijen als tijdelijke pionnen!).

Komende zaterdag zijn we te gast in Zegveld, ook hier bent u natuurlijk van harte welkom!