13 januari 2014

ChristenUnie en SGP kiezen opnieuw voor lijstverbinding

Bij de gemeenteraadsverkiezingen op DV 19 maart 2014 zullen ChristenUnie en SGP in Woerden opnieuw een lijstverbinding aangaan. Dankzij de constructieve samenwerking in de achterliggende periode gunnen zij elkaar de stemmen.

Sinds mei 2010 vormen ChristenUnie en SGP in Woerden, tot volle tevredenheid van beide partijen, één fractie. De beide kiesverenigingen hebben recent de lijsttrekkers gekozen. De besturen hebben de onderlinge band uitgesproken middels de volgende verklaring:

"ChristenUnie en SGP in de gemeente Woerden kiezen voor een lijstverbinding om daarmee uitdrukking te geven aan hun verbondenheid in de christelijke politiek. De ChristenUnie en SGP willen met de lijstverbinding uitstralen dat een voortzetting van de samenwerking in één fractie in de rede ligt. We gunnen elkaar de stemmen!"

De voorzitters van beide partijen zijn blij dat de samenwerking soepel verloopt en dat dit van meerwaarde is voor beide partijen.

De voorzitters van de ChristenUnie (Hans Verkerk, l) en SGP (Jan de Wildt, r) bezegelen de afgesproken samenwerking met een handdruk.

Foto: Mathalie de Wildt