24 oktober 2013

Sfeerimpressie Koeiemarkt 2013

Help ons met lastige keuzes.

Men kreeg 3 munten(dropjes) en die moesten over 4 " potjes"  verdeeld worden. Want ja, er is niet voldoende geld om alle wensen van alle inwoners te vervullen, dus er moet echt gekozen worden. Op die manier kregen mensen inzicht in het soms lastige werk van raadsleden, namelijk keuzes maken. Het leuke is dat je verrassende gesprekken krijgt over de verschillende onderdelen 1.Wegen & Groen, 2. jeugd, onderwijs, sport, 3. werk & inkomen, 4. zorg & welzijn.

Nomineer de gouden vrijwilligersorganisatie van Woerden

Ook hier kregen we enorm veel respons. We gingen met passanten in gesprek of zij vrijwilligersorganisaties kennen, en welke men als onmisbaar voor Woerden beschouwd. En we zijn er stil van geworden, wat gebeurt er enorm veel in Woerden! Van carnavalsvereniging tot kerk, van sportclub tot welzijnsorganisaties, van maatjeszorg, buurtzorg tot mensen die vrijwillig mensen bijstaan die het moeilijk hebben, van bekende organisaties tot minder bekende, werkelijk alles kwam voorbij. De uitslag hopen we binnenkort op een ludieke wijze bekend te maken, maar we kunnen al verklappen dat er maar liefst 55 verschillende organisaties genomineerd zijn.

Een sfeerimpressie vind u in het fotoalbum